Tuoreimmat uutiset

Jussi vaihtoi työt rekasta Hollannin terminaaliin

Jussi Kinnunen työskentelee terminaaliesimiehenä Flowertrucks Oy:n terminaalissa Bleiswijkissä, Hollannissa. ”Lyhyesti sanottuna minun työtäni on olla kartalla siitä, mitä tavaraa meille ...
LUE LISÄÄ
Kuusi DAF-vetoautoa

New DAF trucks reduce fuel consumption and emissions

Flowertrucks  Oy  is bringing six new DAF trucks in its fleet. These Dutch-made vehicles will be in traffic during this spring. The first DAF XG 450 FT ...
LUE LISÄÄ
Kuusi DAF-vetoautoa

Uudet DAF-vetoautot vähentävät polttoaineenkulutusta ja päästöjä

Flowertrucks Oy on hankkinut kuusi uutta DAF -vetoautoa. Hollantilaisvalmisteiset autot otetaan liikenteeseen kevään aikana. Ensimmäinen DAF XG 450 FT on ...
LUE LISÄÄ

Ajankohtaista työhakemuksista

Olemme saaneet paljon työhakemuksia. Kiitos hakemuksistanne! Olemme otettuja siitä, että niin moni haluaisi meille töihin ja että ala kiinnostaa. Valitettavasti ...
LUE LISÄÄ

Veljekset perustivat yrityksen elokuussa 1990, seuraavana vuonna ostettiin ensimmäinen Mercedes-Benz yhdistelmä

Elokuu on Flowertrucksin perustajille Pasi ja Sami Ruokostenpohjalle merkityksellinen kuukausi, sillä elokuussa kaikki alkoi. Oli vuosi 1990. Pasi oli saanut ...
LUE LISÄÄ

Flowertrucksin kuljetukset Keski-Eurooppaan ovat nyt hiilineutraaleja

Tavarakuljetusten ilmastovaikutus on iso, joten taistelussa ilmastonmuutosta vastaan on aktiivisesti kehitettävä ja haettava vähäpäästöisempiä ja päästöttömiä ratkaisuja. Flowertrucksin kunnianhimoisena tavoitteena ...
LUE LISÄÄ

Flowertrucksin ensimmäinen kaasukäyttöinen vetoauto on nyt liikenteessä

Flowertrucksissa tehtiin yhtiön historiaa, kun ensimmäinen kaasukäyttöinen vetoauto lähti liikenteeseen 23. joulukuuta. Kaasuvetureita on lähiviikkoina tulossa liikenteeseen kaksi lisää. Kaasuveturit ...
LUE LISÄÄ

Kenen vastuulla päästöt ovat?

Kun tavaroita ja elintarvikkeita, esimerkiksi tomaatteja, kuljetetaan viljelijältä kauppoihin Suomeen, niitä liikutetaan monta kertaa matkan aikana. Tomaattien reitti suomalaiseen ruokapöytään ...
LUE LISÄÄ

Kompen­saatiossamme liikkuvat kahdenlaiset tonnit – CO2 ja eurot

Miksi kompensoimme päästömme? Ensisijainen syy on, että kompensoimalla voimme tehdä parhaamme hyvittääksemme toimintamme hiilijalanjäljen. Toinen tärkeä syy on se, että ...
LUE LISÄÄ
Scroll to Top